Fascination About اقساط

Wiki Article

 ایمپلنت دندان مزایای بسیار زیادی برای جایگزینی دندان نسبت به سایر روش‌ها دارد. این روش به عنوان یک راهکار محافظه کارانه است که هیچگونه تأثیر منفی بر ظاهر فرد ندارد و فرد احساس می‌کند که از دندانهای طبیعی خود استفاده می‌کند.

در صورتی که درگیر مشکلاتی از قبیل عصب کشی، پر کردن، ترمیم دندان، روکش کردن دندان، کشیدن دندان و...

نکته مهم در خصوص کامپوزیت دندان، انتخاب کاندیدای مناسب برای انجام این کار است. در کل این تکنیک یک روش درمانی و زیبایی برای افرادی است که مشکلاتی جزئی دارند.

البته تمام این موارد به میزان مراقبت‌های بعدی بستگی دارد و هر چه افراد در رعایت نکات مراقبت از روکش‌های دندانی خود بهتر عمل کنند، دوام آنها هم بیشتر خواهد بود و دیرتر تغییر رنگ می‌دهند.

برندهای متعددی انواع کامپوزیت‌های دندانی را تولید می‌کنند. تفاوت آنها در میزان دوام، کیفیت، طیف رنگی مناسب و متنوع برای تطابق با دندان‌ها و میزان راحتی در کار با آنها و انعطاف‌پذیری در شکل‌دادن به این کامپوزیت‌هاست.

ایمپلنت دندان ساختاری است که جایگزین دندان از دست رفته می شود. جراح با دستگاه‌های پیچ مانند، ایمپلنتی را در استخوان فک قرار می‌دهد و به عنوان یک لنگر برای دندان مصنوعی به نام تاج عمل می‌کند.

کلیه حقوق این وب سایت نزد مطب دندانپزشکی غرب تهران محفوظ می website باشد

کوپینگ قالب گیری تری باز به بدنه ایمپلنت وصل میشود تا از جایگری درست ظرف قالب گیری اطمینان حاصل شود.

رزین‌های کامپوزیت نیز مفید بوده‌اند که رزین در شکل ریز ارائه می‌شود و با استفاده از روش فشار یا اندازه‌گیری انبوه، دستکاری بالینی را تسهیل می‌کند. گسل‌های رزین‌های کامپوزیتی در این زمان این بود که آن‌ها ظاهر ضعیف، سازگاری ناقص ضعیف، مشکلات با پرداخت، سختی چسبیده به سطح دندان و گاهی از دست دادن فرم تشریحی بود.[۳]

زیرا در روش بریج استفاده از دو دندان مجاور به عنوان پایه، باعث آسیب به آن‌ها شده و در نهایت آن دندان‌های سالم نیز از بین خواهند رفت و فرایند تحلیل استخوان که با کشیدن دندان آغاز شده‌است، ادامه می‌یابد.

اندازه مینی ایمپلنت تقریباً نصف ایمپلنت دندان معمولی است و قطر آن تقریباً در اندازه یک خلال دندان می‌باشد.

دی گفت: ۱۴۰۱/۱۰/۱۵ در ۱:۲۷ ب٫ظ ممنون از راهنمایی خوب بود

ویکی‌پدیا® علامتی تجاری متعلق به سازمان غیرانتفاعی بنیاد ویکی‌مدیا است.

پیشرفت در تکنولوژی کامپوزیت و تکنیک کاربرد، کامپوزیت‌ها جایگزین بسیار خوبی برای آمالگام است، در حالیکه استفاده از آن در ترمیم‌های بزرگ و در شرایط بسته شدن کاسپی هنوز بحث می‌شود.[۷]

Report this wiki page